Менеджер ACEA з виробництва OEM (Original Passenger Car) Річард Ван Ден (Richard Van Den) заявив, що один з п'яти автомобілів, що продаються в Китаї сьогодні, виробляється європейськими виробниками. Китайська асоціація виробників автомобілів (CAAM) повідомила, що в 2015 році було продано 21,5 млн легкових автомобілів різних класів. Ця тенденція призвела до зростання попиту на технічні характеристики європейських моторних олив на китайському та азіатсько-тихоокеанському ринках.

На конференції "f Європейські компанії розглядають Китай як найбільший ринок для своїх розкішних автомобілів. Однак методи випробувань моторного масла ACEA, які використовуються в Європі, не підходять для Китаю. Зміни в цьому питанні малоймовірні найближчим часом. Сьогодні головною проблемою для європейських виробників є якість палива. Для більшості виробників ACEA класифікації вже недостатньо. Специфікації моторного масла ACEA використовуються багатьма виробниками як основа для їх специфікацій. Кожен виробник також може створити свої технічні характеристики. За словами Ван Ден Балка, сьогодні в Європі є щонайменше 50 різних специфікацій OEM. Тенденція збільшення специфікацій OEM пов'язана з еволюцією сучасних двигунів.

Кіт Говард, керівник галузі випробувань Lubrizol China, заявив, що випуск нових бензинових двигунів прямого вприскування або турбонаддуву є основним драйвером для розробки нової специфікації ACEA 2016. Нова специфікація вводить нову категорію ACEA C5 і категорія A1/B1 буде видалена. Ключовою особливістю цієї специфікації є фільтри сажі. Говард прогнозує, що найближчим часом сажовими фільтрами будуть оснащені не тільки дизельні, але і бензинові двигуни з безпосереднім уприскуванням.